Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля»
2017
ISBN 978-617-12-3037-8 (fb2)
Жодну з частин цього видання не можна копіювати або відтворювати в будь-якій формі без письмового дозволу видавництва
Електронна версія зроблена за виданням:УДК 339.1
ББК 65.42
Б24
All rights reserved. This translation published under license with the original publisher John Wiley & Sons, Inc.
Перекладено за виданням:
Barden Ph. Decoded: The Science Behind Why We Buy / Phil Barden. — New York : John Wiley & Sons, Inc., 2013. — 288 p.
Переклад з англійської Юлії Кузьменко
Дизайнери обкладинки Тетяна Важинська, Аліна Ачкасова
ISBN 978-1-118-34560-3 (англ.)
© John Wiley & Sons, 2013
© Hemiro Ltd, видання українською мовою, 2017
© Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», переклад і художнє оформлення, 2017
Присвячую Люкові і Джеку
ПередмоваМабуть, дивно починати передмову книжки про маркетинг з історії про данського астронома XVI століття, та прошу мені пробачити.
Історики, що спеціалізуються на природничих науках, нині багато говорять про Тихо Брахе (1546—1601) — людину, без якої не було б досліджень Йоганна Кеплера та Ісаака Ньютона.
Формулювання законів фізики, що мало вагоме значення для розвитку цієї науки, стало можливим тільки завдяки роботі Брахе із систематизації руху небесних тіл. Без масиву емпіричних даних, які зібрав Брахе, світ ніколи не ознайомився б із теоріями його учня Кеплера або Ньютона. Найімовірніше, могли з’явитися й утвердитися інші теорії, що були б правдоподібними та раціональними, однак… хибними.
Комментарии к книге «Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати», Фил Барден
Всего 0 комментариев