Як колись писали класики сентиментальної лiтератури, трохи схвильований несподiваним ходом подiй, але все ж задоволений несподiваним ходом подiй, я забрав карооку модель i ми поспiшили на сьомий.
По обличчю моделi зрозумiв -- вона просто щаслива, що я тягну її до себе.
На сеансi малюнку 24. 06. 1973 року книжку вона не читала. Вiдклала.
-- Не можу читати. Не йде менi в голову,.. -- сiпонула гладенькими плечима, здригнулась i сказала: -- Страшна вона людина... Я її дуже боюсь...
-- А що, хiба є чого її боятись?.. -- Вирiшив я спровакувати свою модель.
-- Є!.. -- Помовчала, а потiм додала. -- У нас, на Кубанi, в станицях, я таких страшних людей не бачила... Страшна людина.
Але далi ця тема розвитку не знайшла, бо, щиро кажучи, щось менi розхотiлось у всi цi страстi заглиблюватись. Хотiлося тiльки ще помалювати довгоногу красуню та й кiнець. Ми з нею домовились, що вона прийде наступного дня в наш гуртожиток. Вона не наша, а музика з якогось iнституту культури, чи що... Тiльки не добрав, чи вiолончелiстка вона чи флейтистка.
Але наступного дня довгонога не прийшла.
I кубанська дiвчина затрималась до вечора в iнститутi. Тому й малював я ревниву коблу. Малював її в своїй кiмнатi. Бо коли я прийшов, а її дiвчина не з'явилась, а я все сидiв та сидiв, то вона спокiйно роздяглась при менi, накинула на голе тiло халат, взула шльопанцi i так ми з нею i їхали в лiфтi. Я при повному парадi (тiльки краватки не вистачало!), а вона в шльопанцях на босу ногу i притримувала поли халату на голому тiлi руками, бо нi поясу на ньому, нi iудзикiв.
Комментарии к книге «Дiвчата нашої країни», Юрий Логвин
Всего 0 комментариев