__________
* — А тепер… — Стриптизерка видобула зi стрічки цехiнiв жилавi перса, — я покажу вам корiнь, ба нaвiть xвicт… зла. — Вона повернулася спиною i почала поволi зсувати чорнi лискучi трусики.
Публiка у невеличкій залi Метафiзичного Кабаре знерухомiла, втупившись у сцену. Музика принишкла, свiтло пригасло. Ударник почав вистукувати ритм i також загапився у червоне коло свiтла, яке видобувало iз темряви сцени задок актриси. З-помiж її сiдницъ вислизнув вузъкий, увiнчаний вiхтиком короткого волосся хвостик. Він починався гнучким хрящем бiля основи хребта i нагадував видовжений палець, що непевнo обмацував навколишнi округлостi. Хвостик рухався внаслідок ритмiчних скорочень задка, аж поки не знайшов входу до прямої кишки* i, напружившись, втиснyвся у щелепи помiж сідницями. Стриптизерка упала навколiшки, впершись руками в запилюжену пiдлогy та погойдуючи стегнами. Ударник схаменувся, покинyв витрiщатися й рiзкими ударами в бубон вторував конвульсивним рухам гвалтованої власним хвостиком акторки. Зойкнув акордеон, спалахнуло свiтло, на сцену вибiг конферансьє i, перекрикуючи спазматичнi вигуки гвалтованої, оголосив атракцiон наступного вечора:
— Mesdames, Messieurs, запрошуємо на завтрашнiй спектакль! Виступатиме славетна Беба Мазеппо, жiнка з двома клiторами, завдяки котрiй ви побачите й почуєте opгазм cтepeo!
__________
* Вхід до прямої кишки, до лабiринту нутрощів. Оголене тiло — не що iнше, як мiсце iнiцiації. Ми блукаємо ним руками у пошyках насолоди, поки врештi не нaтpaпляємо на вхід до лабiринтy, який обiцяє втаємничення в когось, в кохання. Лабiринт кафедрального собору в Шартрi має тiльки один вхiд, мабуть, годi чекати бiльшого вiд середньовiчних теологiв. У план кафедральнoгo собору можна вписати людину iз розпростертими раменами. Ця людська постать є чоловіком, чоловiк має тiльки один вхід до лабiринтy — aнyc. Жiнка, обдарована анусом i вагiною, символiзує лабiринт iз двома входами, який рідко зображали на пiдлогах середньовiчних храмів. Утаємниченi у гностичнi мicтepiї волiли простувати чоловiчою дорогою iнiцiацiї, званою дорогою вогню, сонячного Аполлона. Жiноча дорога — дорога води — коротша, але вона вимагала вiд iнiцiйованого особливих схильностей, легкостi впадання в дiонiсiйський шал, простiше кажучи, істеричнi стани.
Комментарии к книге «Метафiзичне Кабаре», Мануэла Гретковская
Всего 0 комментариев