«Концептуальні основи медіа-економіки»

413

Описание

У монографії вперше розробляється комплексна наукова база медіа-економіки як галузі науки та обґрунтовуються передумови для її практичного застосування. На основі історичних, міждисциплінарних підходів і глибокого аналізу напрацювань західної науки у сфері медіа-економіки систематизовано понятійний апарат та визначено структуру медіа-економіки. Видання призначене для науковців. Економістів, медіа-менеджерів, студентів, які здобувають фахи журналістів, економістів, працівників, усіх, хто прагне збагнути особливості сучасного ринку інформації.



Настроики
A

Фон текста:

  • Текст
  • Текст
  • Текст
  • Текст
  • Аа

    Roboto

  • Аа

    Garamond

  • Аа

    Fira Sans

  • Аа

    Times

Концептуальні основи медіа-економіки (pdf) - Концептуальні основи медіа-економіки 2118K (скачать pdf) - Алексей Хабьюк Fueled by Johannes Gensfleisch zur Laden zum Gutenberg -->

Комментарии к книге «Концептуальні основи медіа-економіки», Алексей Хабьюк

Всего 0 комментариев

Комментариев к этой книге пока нет, будьте первым!

РЕКОМЕНДУЕМ К ПРОЧТЕНИЮ

Популярные и начинающие авторы, крупнейшие и нишевые издательства